1000 halstabletter så blir allt bra!

Jag är fortfarande sjuk, eller sjuk är jag inte, bara ont i halsen och hostar som en tok! Idag har jag varit till skolan, bara tre lektioner så det var lugnt.. Sen for jag med Jossan och Annie till frissan för Jossan skulle klippa sig. Nog är det då konstigt att jag ska få host attacker när det är folk runt omkring mig när jag sitter i väntrummet, så man är tvungen att gå ut för att det är så mycket, men när jag är helt själv så hostar jag inte alls... När hon var färdig, bokade jag en tid efter det tog vi bussen till Gve town. På bussen mötte vi upp TH och han följde också med dit. Vi gick runt i olika affärer för vi letade en present till Annie, hon fyller år på Fredag. När vi hade hittat hennes present så gick vi och tog en fika allihop. När vi fikat klart så kom pappa och hämtade mig, vi for och köpte pizza och nu är jag hos farmor och farfar. Jag har visst glömt att berätta att nu har vi bokat resa till Thailand den 25februari till den 14mars 2010. Så det längtar jag till just nu, vi kommer få så himla kul där! Vi ska bl.a åka till Phi Phi öarna och bada och sånt. Tjing



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0