Här ska rubriken vara

Jag känner bara för att blogga litegrann nu, så jag ska berätta om min dag:

*Hoppade i duschen
*Började må dåligt
*Gick och la mig igen
*Kollade tv
*Satt på datorn
*Kollade mer tv
*Fikade
*Kollade tv
*Satt på datorn
*Gick och tog något att äta
*Kollade tv

osv osv. Ganska tråkig dag ellerhur? om jag inte skulle varit hemma från skolan hade min dag sett ut ungefär såhär:

*Hoppade i duschen
*Klädde på mig
*Fikade
*Tog bussen till skolan
*Lektion
*Skratta
*Lektion
*Skratta
*Lektion
*Slutade
*Buss hem
*Äta
*Fotbollsträning

den verkar då mycket roligare än den jag har haft idag, ensam hemma flera timmar utan något att göra..


Kommentarer
Ellenor Koppari

vi saknade dig på fotbollen :(<3 krya på dig<3

2009-10-01 @ 21:34:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0