I'm going to blow up!

Ja, snart spricker jag verkligen! Jag längtar tills mina kläder kommer, men mamma har lovat att fara och hämta dem direkt när de kommer! Hoppas bara att allting passar så att jag inte väntar i förgäves. Har också hunnit komma på att jag vill ha en ny design på min blogg. Något bra förslag? Jag vill nog ha lite färger den här gången. Jag vet att jag sagt att jag ska fixa headern, så att den inte är så skev. Men det har jag inte kunnat, för jag har inte vetat hur man gjort. Men snart är det fixat, det blir en helt ny bild den här gången helt enkelt.

Idag har jag haft skola sen har jag inte hunnit med något annat. Vi hörs någon annan dag, man vet aldrig med mig längre. Det kan bli imorgon eller om en vecka, det får jag se. Förhoppningsvis redan senare ikväll.

Jo förresten, Muddus bilderna kommer. Jag lovar! Jag vet bara inte när. Ciao


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0