Jag behöver verkligen jullov

Igår var det sleepover hos Sara, jag och massa andra for dit och hade det roligt. Det har inte blivit så värst mycket sömn, så jag är ganska trött.

Idag har jag varit med Sandra i byn, jag och hon är verkligen riktiga byfånar när det väl gäller. Hoppas bara det blir jullov snart så att man får vara ute och bara vara ute. Tur att man bor i norrland, så att det kommer snö.

Nej nu ska jag inte slösa eran tid mer, jag skulle bara meddela att jag har fått kläderna för några dagar sen och att jag ska göra om min blogg inom snarast.


Kommentarer
paow ;*

sjukt fin header :)

du är bra på fixa bilder..

kan du fixa header åt mig ?

2009-09-26 @ 21:53:10
URL: http://jagdiggarhonom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0