back to reality

Nu bloggar jag de sista fyra minutrarna av friheten. Nu är lovet snart över, imorgon är det skola, inge mer nöje eller sovmornar.. men egentligen är det bra, att man kommer tillbaka till rutinerna alltså. Inte för att det är ett alternativ jag hellre väljer än att få sova länge och göra vad man vill och inte behöva tänka på läxor, men egentligen är det bra att man har rutiner, så man har något att sysselsätta sig med och fördriva tiden på. Idag har jag varit på damernas fotbolls träning, riktigt kul och nyttigt. SKa verkligen göra det oftare nu när hela laget gör det, det enda dåliga med dagen var väl att jag kommer få en riktig träningsvärk för att jag är så pass otränad som jag är just nu, efter julen och allt. Men nu ska jag sova, godnatt. Förresten, jag har ställt klockan på 20 över sex!!


Kommentarer
Ellenor Koppari

damlags träningarna är svin roliga :D

2010-01-17 @ 22:35:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0