bara några dagar kvar.

sen bär det av till Thailand, längtar verkligen! Synd bara att vi inte fick med hela familjen. Längtar extra mycket när det är så pass kallt ute som det är nu. Okej, jag gillar vintern, den är helt underbar. Men något jag inte står ut är den bitande kylan. Om man inte har kläder som räcker så är det väldigt väldigt kallt. Sitter hos bror min. Har nyss varit på stan och inhandlat lite presenter & sen tog vi en fika. Har inga planer för dagen, men känner verkligen att jag inte orkar vara ute. Det är då ett som är säkert!


Kommentarer
Ellenor Koppari

ha det bra där borta :D!

2010-01-06 @ 00:47:39
Anonym

tack :) ska det

2010-01-06 @ 01:26:56
URL: http://yyonna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0