Det är insidan som tar skiten.

Idag på skolan märktes det verkligen att Elli har dött.. Ingen vågade prata om det, man var rädd för att såra någon.. ingen vågade le, man var rädd för att folk skulle tro att man var glad för hennes död.. Men sanningen är den att alla sörjer på sitt eget sätt, vissa gråter och stänger ute allt annat, vissa låtsas som ingenting för man vill inte fatta, vissa pratar om det för det kanske är det bästa sättet.. alla får sörja på sina egna sätt. Man är alla lika ledsna på insidan iallafall. Och nu menar jag inte att jag inte sörjer elli, såklart jag gör.. hon var en glad tjej som var lätt att prata med och jag saknar henne, fastän vi inte var så bra kompisar så gör jag det. Det är alltid lika hemskt när någon dör, man fattar som inte.. Men jag tänkte bara säga att det är okej att sörja på sitt eget sätt, man behöver inte visa det för att sörja någons död...

När man dör sägs det att man blir en ängel och hamnar i himlen, i ett annat liv, ett bättre liv. Det är inte rättvist när en ung tjej måste lämna världen  ♥  vila i frid


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0