God mat & lite presenter.

Var nyss på Harrys med pappsen och storasyster, åt citronstekt kycklingbröst med potatispuré och grönsaker, gudomligt gott! Pappa hade med sig lite paket till mig, jätte fina, tack! Men jag måste gå och byta ut ringen och armbandet till en storlek mindre, men bortsett från det var de jätte fina. Nu ska jag ta fram engelskan och plugga lite grann. Undra varför det alltid är så att den läxan som inte är så viktig och man inte behöver stressa till som är den som lockar en mest? Har verkligen ingen lust att plugga engelska, helst inte spanska! Hade helst bara tagit fram so'n och låtit tiden glida förbi, men icke sa nicke, det går inte.. Nu ska jag sluta babbla strunt prat, hejdå. Förresten, kläderna jag fick idag passade perfekt, nu är det bara att hoppas att paketet som kommer nästa vecka också passar lika bra.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0