Headline.

Vaknade klockan 14 idag, inte pga att jag hade sovit klart, utan för att mamma kom och väckte mig! Brukar aldrig sova så länge, har nog aldrig sovit så länge. När jag vaknade, fikade jag och tog en dusch. Nu har jag nyss fixat lite i ordning här i mitt rum. Hatar när det är stökigt, nu ser det iallafall lite bättre ut.
Jag är ganska hungrig, så tur att det är middag snart då. Sen efter middagen har jag för mig att jag skulle vara med sandra, angelica och vanessa, men jag ser ju hur det blir med det. Sandra skulle iallafall ringa mig snart.

Har ingen blogglust idag, så ni fick nöja er med ett kort info om dagen bara. Uppdaterar nog någongång ikväll eftersom elli är så snäll och gör om min blogg åt mig. Är helt slut på idéer, så vilken tur att hon har massor då.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0