I'm just gonna take a minute.

Idag vaknade jag elva, konstigt nog kändes det ganska skönt. Solen lyste och det var varmt där jag satt och kollade tv, kände ingen press alls. Så jag hoppade i duschen och när jag var klar med det fixade jag mig och satt lite på datan. Har börjat gilla mitt rum mycket mer nu när vi har möblerat om och slängt in ett soffbord och slängt ut skrivbordet, är mycket mer där nu. Känns ganska mysigt att vara där när bara någon lampa lyser och när man har ganska hög musik och bara njuter. Idag har jag iallafall varit och tagit ett nytt passfoto, mitt gamla pass går ut och då var det dags för ett nytt. Kan inte fatta att det bara är några dagar kvar tills vi ska utomlands, kommer bli så himla kul, synd bara att vi inte fick med hela familjen. Nu väntar jag bara på Sandra, får se vad vi ska hitta på. Finns inget att göra här, så kommer väl bara sitta och tråka när det ändå är så kallt ute.



Kommentarer
ellinor

Hahahahaha! Nejdå :D:D En ännu läskigare sak ;)

2010-01-07 @ 16:42:54
URL: http://eeelliiinooor.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0