Mycket man vill och inte vill.

Har så himla mycket jag vill göra just nu! Som t-ex: shoppa loss, gå på bio, fylla år, få körkort, sova osv osv. Hade kunnat göra listan vääldigt lång. Egentligen så vill jag bara krypa ner under täcket och slå på en film, hojj det hade varit så himla mysigt och varmt! Är trött, så ni kanske hittar mig i sängen snart. Först ska jag bara få nå käk i magen! Imorgon hade jag tänkt att jag kanske skulle, ifall jag vaknar, gå på bio. Inte bara en, utan två ggr! Den första går klockan 14:00 och ifall jag vaknar och har lust kanske jag tittar på den. Den andra går klockan 19:00 och den är jag bombsäker på att jag ska titta, jag måste titta den därmed bestämt! Den första är Alvin & gänget 2. Och den andra är New Moon, vill verkligen se den! Man måste nog vara ganska tidig för att få en bra plats.. Men man måste ju offra sin tid om det är något man verkligen vill.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0