Riktigt fint gjort.

Kan kortfattat sammanfatta min dag.

Den började med att jag vaknade 20 över fem på morgonen, sen for jag till mamma, sov i bilen.. vaknade utanför huset i mbgt, gick och lade mig. vaknade 11 för jag glömde ställa klockan på kvart i nio, så missade en lektion sen for jag till skolan, hade en lektion, for hem, packade saker till imorgon, for till sandra.. for till stan med sandra och gick på minnesstunden för ellinor med josefin, kasper och gustav... det var så himla fint, massa ljus, hennes bästa vänner och släkt.. massa rosor och bilder.. hojja! sen for jag till byn med sandra. for till farmor och farfar. gjorde ett sorgband som vi ska ha imorgon på matchen, (vi ska spela för henne!) sen for jag tillbaka till sandra, kollade let's dance, for hem, färgade yållans hår.. nu ska jag sova. ska upp tidigt imorgon..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0