det är ungefär lika vackert som guld och dig.

December månad, det gick snabbt. Första advent har varit och försvunnit, och jag har hunnit fastna för julkalendern fastän den inte är så speciellt fängslande. Prov och inlämningar och prov igen, men snart jullov. Mitt huvud är inte i topp skick just nu, ofokuserad och längtansfull men samtidigt ångerfull. Vill inte att det ska vara jullov så snart för har inte nog med tid att få in alla inlämningar men ändå så längtar jag så fruktanssvärt tills ledighet och födelsedag, vilket är om 39 heliga dagar! Vet att ni är ett sjuhelsikes fan av mina nedräkningar. Nu jobba jobba jobba, och tidigare idag har jag gymma gymma gymma. Livet klingar fint ibland och jag älskar träning. Imorgon ska jag på intervju och ihelg ska jag till finaste byn. Det är ungefär lika vackert som guld och dig. 

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0