älskling jag ska lära mig laga hjärtan med superlim.

"Svart och inga stjärnor, vilken kväll, ångestfyllda blickar upp i himlen, din bil på parkeringen och mitt hjärta hoppar till och slår några extra ångestfyllda slag, kanske var det ett gupp på vägen eller så var bara inte mitt hjärta beredd på den sortens smärta, outhärdlig smärta, räknar våningarna och stannar på nummer fem, din golvlampa lyser upp en del av det becksvarta men jag kan inte se dig någonstans, hoppas du ska gå förbi fönstret så jag åtminstone vet att du var verklig, tysta tårar som droppar ner i knät, önskar ingen ser, kryper ner ensam i sängen som luktar dig, väljer det på din sida och borrar in ansiktet i pojkparfymen som finns kvar, saknar och gråter, hjärtat stannar för en sekund, hur ska det någonsin kunna läka igen."


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0