dagdrömmer.

// drömmer mig bort hit //

Dagarna som artonåring har mest spenderats framför/under/ovanför körkortsboken, och nu är jag jäkligt less. Orden mina ögon registrerar verkar flyga ut innan de ens hunnit landa i min vänstra hjärnhalva. Men vad händer annars i mitt liv då? Inte mycket. Jag tränar som en dåre för att slippa tänka på plugget och det känns otroligt bra. Idag har jag unnat mig själv hugo boss parfym - nuit. Har även börjat slänga ett getöga över mina val för åk tre samt min framtid, vilket resulterade i högskolenoja då jag insåg att jag helt klart har långa år kvar tills jag ens har möjligheter att nå mitt mål. Fast nu är mina planer att bocka av en bra film med en tekopp bredvid mig nerborrad under täcket och rensa mina tankar, innan även denna kväll kommer innehålla intimitet och obeskrivliga känslor med min kära körkortsbok nr 21. Tror jag behöver det. För mina öron brinner och mitt huvud har aldrig varit såhär tungt. Hör av mig när jag inte är lika utmattad. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0