vi har levt och vi har skrattat dock aldrig som nu.

Känns som att det var igår jag skrev sist men nu visar det sig att det är fyra, snart fem, dagar sen. Och min fråga är då, hur fan kunde det gå så snabbt? Sen jag skrev senast har jag och hanna hunnit få slängkyssar av världseliten alexander legkov på gymmet, och även hunnit åka lite längdskidor och blivit utsatt för extrem träningsvärk från ett extremt tungt gympass. Den här helgen har susat förbi, men vad gjorde de när man tagit vara på varenda timme? I fredags var det worldcup-invigning på stan, och sen for jag och en bra pojke hit för fredagsmys + johan falk. I lördags blev man väckt olagligt tidigt och for sedan upp på dundret för att heja fram marcus hellner till en tredje plats och charlotte kalla till en fjärde, måste även säga superbra gjort av norskarna! Sen vart de lördagsmys och tidig sömn för att tvingas kliva upp, lite senare idag men ändå olagligt tidigt, och heja fram de båda svenska lagen till silverplacering som de förtjänade så bra. En sammanfattning av den här helgen måste vara: längdskidor och sömn. Perfekt helg för min dåligt timeade förkylning som valt att dyka upp nu när jag vill ha den som minst. Har just fört över lite programmerings-info till huvudet och nu ska jag krya min kropp genom att sova som en ängel.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0