livet januari februari mars april.


// stått upp och ner i luleå / skjutsat människor till den årliga marknadspubkvällen i jokkmokk / firat mormor 65 år ♥ / tränat //

// poserat framför kameran med två andra kvinns en rolig kväll / spenderat tid på sjukan / firat pappa 50 år ♥ / jobbat häcken av mig på ica //


// blåst bort på dundret med elina och hanna //


// haft världens mysigaste alla hjärtans dag //


// ätit kvällsfika och jordgubbar i focus / fått hem en perfekt klänning / dansat på björnfällan / hängt hos farmor och farfar //


// börjat på mitt andra jobb, vilket visade sig vara världens bästa / fikat en simpel frukost / hängt med min favvotjej / promenerat till jobbet i härlig kyla //


// haft världens bästa helg i min favvoby med favvomänniskorna //


// fikat med min favvotjej / försökt sova bort min hjärtesorg / varit döless på skolan som vanligt / fått vackra rosor // och någonstans här gick mitt liv sönder


// haft vårkänslor och tagit på min mina favvo-vårskor / och favvokläderna / firat mina bästavänner / haft våffelcravings dagen efter //


// haft friluftsdag / längtat efter sommar / tjänat pengar på kvantum / myst på nyjobbet // gått in på påsklov


// bokat utlandsresa med min kvinna för att laga våra hjärtan i rhodos. avresa: 25 dagar kvar. glädje //


// kört skoter med sandra, sara och joakim på bästa tänkbara stället / glädjehopp, för här glömmer man allt annat / en fin favvomössa / svalkat mig i omklädningsrummet i våran nya bastu //


// grillat efter e10 med mina guldkorn / frigjort mitt hår från två decimeter slitna toppar / krypt med hanna i snön för att hitta grillpinnar / försökt hjälpa upp min vän från diket //


// gjort bort högskoleprovet / varit glad över det / ätit en god "ensamhemma"-frukost / räknat ner till min tatuering om tre dagar // och idag började skolan igen. kämpa


Kommentarer
Anonym

vars har du köpt ditt träningslinne? :)

2013-09-12 @ 17:06:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0