arton jordsnurr runt tellus.

Den här helgen har varit så bra. Både underbar och bäst. Kanske för att jag känner de finaste personerna i världshistorien. För i fredags så blev jag bjuden på middag av min fina pojke, och i lördags så blev det utgång. Vi hamnade flera stycken i en lokal och där spenderade jag min sista natt som sjuttonåring. Dansade och drack goda drinkar hela natten lång, och hamnade inte i sängen förrän vid tre. När jag lyckats ta mig upp ur mitt komatillstånd igår så gällde det att födelsedaga hela dagen lång. Jag tror jag hann fika minst fem gånger, men sånt får man ju göra när man fyller år. Fick världens bästa födelsedag tillsammans med både släkt och fina vänner, samt världens bästa presenter, tack tack tack ♥ Idag är det en ny dag med ny ålder, nya tag och nya möjligheter. För gissa vad, nu är jag äntligen arton jordsnurr runt tellus! Det här året kommer bli toppen, vänta bara och se. 

// för ni är bäst i världen //


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0