jag är den siste kvar på jorden


Lovet gick snabbt, nästan för snabbt och nu är vi tillbaka i våra dötråkiga rutiner. Jag spendera sjukt många timmar på gymmet förra veckan, och under helgen var de halloween! Riktigt nöjd med hur jag klädde ut mig, kan lägga upp bilder när jag fört över dom till datorn Sen igår har jag suttit och letat runt efter information om ett projekt arbete jag hade velat göra i trean, verkligen, så himla mycket. Det hade kostat många tusenlappar, men det är det definitivt värt. Ska googla runt lite mer om detta och så får vi se hur det slutar. Nu är det november, och 68 dagar kvar tills jag fyller år. Vintern är här, flera decimeter snö och jag snart kan vi fara på dundret. Allt för mig. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0