som om vi inte hade någonting att förlora.



Har varit sjuk hela veckan, ni kan inte ana hur less jag är, för nu vill jag träna!! Har hållt mig undan från träningen hela veckan, och börjar känna en oerhört stor craving efter svett och massvis av endorfiner. När blev jag en sådan träningsnarkoman? Har suttit hela dagen idag och blandat plugg med gamla con amore-filmklipp. Det väckte upp den nostalgiska sidan i mig, och som man saknat julen och lucian med con amore, det är en helt annan känsla. Har funderat länge nu på varför jag aldrig mer har julkänsla, och tror det slog rätt nu efter många många månader, det måste bero på att vi inte längre samlas 60 människor i ett litet rum och sjunger julsånger nåmer. Ihelgen ska jag jobba, och förhoppningsvis kunna klämma in massvis av träning också om min förkylning skulle ta ner kinesiska muren som den lyckats bygga upp inom mig. Nu är det torsdag, och alla vet vad det betyder - fredag imorgon. Fredag för mig den här gången innebär en engelska bokanalys som ska in som inte ens är halvfärdig, en svenska redovisning av något jag inte förberett ännu och jobb i 5 timmar. Hej va det går, men är ganska glad ändå.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0