hög på endorfiner.

Även fast jag samlat alla skolarbeten på hög och vill slita av mig håret vissa gånger, och även fast inget har förändrats sen tidigare, så har de gjort det ändå. För nu är jag glad, riktigt jävla glad. Morgonen kunde inte börja bättre faktiskt, och skoldagen har varit så himla skön när jag fått bortgjort ganska mycket plugg. Igår var vi på bio i kiruna, sista twilight, och den var mysig men inte alls vad jag hade förväntat mig. Ger den sju av tio. Har just kommit hem från ett två timmars tungt pass på gymmet, och det är så sjukt inspirerande när man ser skillnad. Har hållt igång nu med gym 3-4 gånger i veckan i flera veckor, och jag är så himla stolt över mig själv att jag inte gav upp så lätt den här gången! För nu känns de enklare, nu är det inte lika svårt att pallra sig till gymmet längre. Dagarna går och allt blir bara bättre och bättre känner jag, och det måste nog vara för att jag har vuxit. Den här sommaren har jag vuxit, som fan, för jag var tvungen. Och nu är jag glad för att det är över, jag har kommit framåt några steg i livet och nu kanske jag äntligen törs släppa in folk som jag aldrig annars vågat. Om 53 dagar fyller jag 18, och om 61 dagar ska jag banne mig ha körkort!! Vet inte om det är endorfinerna eller jag som talar just nu, för detta inlägg blev en aning glatt, men jag hoppas det håller i sig! Nu ska jag låta mina leder och muskler vila ut framför ett avsnitt gossip girl, så det här var allt från mig för denna gången.

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0