JULAFTON

hejsan

idag är det julafton.  :) jippii  !    inatt, klockan. 00:00, så öppnade jag min present från annie å jossan :)  det var en skit söt melvin ;) hahaha..   ett gosedjur   <3   aaja, sedan gick jag å lade mig där vid 01:00..   sedan vaknade jag där vid 11:00..  då gick jag och fikade, sen fick jag öppna ett familje paket, det var ett bakåvänt pussel på 1000 bitar  ..  :D  sen så gjorde vi väl inte så mycket. jag var lite granna med familjen,  å så...   sen där vid 15:00 kollade jag kalleanka med familjen  :)    menmen, sen öppnade jag mina paket, jag kunde inte hålla mig  XD   jag fick en stor helkropps spegel, en hårfön, en plattång, smink, godis, örhängen, skissblock, skisspennor, kläder å nåra grejer till :)  skiit bra grejjer, precis dom jag önskat mig  :D<3   å imorgon blir det ju julafton hos pappa  :)<3  menmen, sen har jag spelat Guitar hero World tour, min lillasyster fick det i julklapp  :):):):)  menmen, sen har vi ätit julmat , å sånt..   spelat lite spel. prövat massor med kläder. å nu sitter dom andra å fikar. jag har redan ätit en gigantisk pepparkaka..   mm, men nu ska jag inte göra så mycket mer. ska spela lillaystsers spel snart (super 5)  :):)  menmene , ha det bäst
________________________________________________________________________________________________

det jag fick från pappa var:    skoterkläder, kläder, smycken m.m  (:

puss <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0