Imorgon är ingen bra dag

har just kollat tv, men det blev paus så då passade jag på att skriva blogg. Idag har jag iallafall varit med Josefin och hon följde med mig till Intersport och kollade när jag handlade. Sen hann vi inte göra så mycket mer för pappa kom och hämtade mig, så nu är jag tillbaka här.

och imorgon blir det fotboll för min del, lite nervös faktiskt. Men det går säkert bra...

imorgon åker min kära vän Kuntida Sriprapa till Thailand, hojja. Och jag som tyckte det var jobbigt nog jpbbigt när hon klev på tåget och åkte iväg.. Men att veta att hon nu flyttar flera tusen mil ifrån mig har gjort mig ledsen, jag vill att hon kommer tillbaka hit. att inget av det här någonsin har hänt! jag vill inte förlora henne en gång till <3



Kommentarer
elliiinooooor

ååh, fyfan vad hemskt..

jag tyckte stockholm räckte gott och väl, nog med 120 mil bort.. och nu, bort från sverige, hojj.. :'(<3

2009-08-19 @ 23:27:00
URL: http://eeelliiinooor.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0