Som en stjärna

Ni kan helt strunta i rubriken idag, för det hör inte alls till. Jag bara skrev något.

Jag längtar till imorgon, för då ska jag få träffa min kära vän Ellenor som jag inte träffat på länge. Jag har inte träffat henne sen den 19 maj, och det var en hemsk avslutning på den dagen. Den dagen splittrades kören. Men tillbaka till allvaret här, ja hörde ni det. Imorgon ska jag få umgås med Elli, och för det är jag så himla lycklig just nu. Vill vakna 5 på morgonen så att jag hinner vara med henne heeeeeeeela dagen lång, men tyvärr går inte det. För jag ska till pappa på eftermiddagen/kvällen någongång. För på Torsdag så åker jag till fjällen, där ska vi vara i ungefär en vecka. Och som vanligt finns det inge teckning där, så får kika in här innan och säga hejdå så alla vet att jag inte bara försvinner. På tal om inget, vädret i dag har verkligen varit toppen! Har hunnit med att äta ca 6 glassar! Men det har varit jätte varmt ute och dessutom har jag varit till Sandviken. Jag och Josefin sku' bada, men hon tyckte vattnet var för kallt så vi gick upp igen. Sen var vi till Kåkstan och fikade, och det är verkligen ett mysigt ställe det. Rätt plats för ett café. Men nu ska jag gå upp och ta en macka sedan ska jag gå under jord. Så tills vidare säger jag godnatt världen. Slänger in en bild på mig när jag besökte storforsen. Nu till det jobbiga, rubriken...



Kommentarer
Ellenor Koppari

Fan vad kul det var att träffa dig. Shit vad länge sedan :O har saknat dig som fan ! <3 tack för dagen Yonna, ily<3

2009-08-04 @ 23:41:04
URL: http://www.kulturensdagbok.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0