home.

igår till idag sov jag hos sandra. när vi vaknade var vi tvungen att testa hennes nya tv, så vi körde igång eyetoy. ett räjält gympapass kändes det som! sen på eftermiddagen kom angelica. men jag hann inte vara så länge till innan mamma hämtade mig. jag for hem, och då åt vi tacos. sen kom jonne, erica & benna och hämtade mig. vi drog till jesper. där slog vi på en film, fredag den trettonde, den var inte så läskig som jag trodde. sen slog vi på ytterligare en film, cougarclub. sen när klockan närmade sig halvtolv kom vicky och hämtade mig. nu är jag hemma och funderar på att ta mig en macka. vill verkligen inte blogga nu, godnatt.



Kommentarer
Anonym

Brukar du vara med dem?

2009-12-29 @ 22:08:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0