Jag önskar jag bara kunde flyga bort och stanna där ett tag

Jag är alldeles för sur och bitter nuförtiden. Jag önskar jag bara kunde flyga bort och stanna där ett tag. För jag vill inte vara såhär, vem vill det egentligen? Jag vill inte vara en plåga för mina föräldrar, jag vill inte att mina syskon ska tycka att jag är störande. Jag vill egentligen bara vara. Men det är något som fattas, som gör att jag känner mig ledsen. Flyg bort dumma känsla, jag gillar inte dig! Jag vill faktiskt bara vara... Förlåt, om jag är jobbig just nu. Men jag kan inte hjälpa det. Jag vet inte vad som gör mig irriterad, jag kan bara bli det utan att veta varför. Förut kom det då och då, men nu känns det som att jag varit det i en evighet. En alldeles för lång sådan.


/Y



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0