NO WAY I AM JEALOUS

Ni förstår nog inte riktigt hur avundsjuk jag är egentligen! Moa är i Spanien och har roligt, medans jag sitter här hemma bland kylan. För det är faktiskt inte så varmt ännu här uppe i norr.

Men för att komma till saken, igår var jag ensam hemma med två tjejkompisar, vi kollade film till 2 på natten. Sen gjorde vi plättar för vi var jätte hungriga. Efter att vi ätit upp våra smarriga plättar, som faktiskt blev ganska lyckade, så vakade vi till fem. Sen orkade inte jag nå mer, så då var jag lite oschysst och somnade. Jag hann bara sova i fem timmar sen vaknade jag igen. Pigg och alert, som jag alltid är på morgonen, så velade jag vara lite dum mot de andra, så jag väckte dem. Sedan kunde ingen somna om, så då tog vi våra täcken och kuddar och lade oss ute på studsmattan i det fina vädret. Men helt plötsligt så började det ösregna! Så vi var tvungen att springa in och stänga alla fönster, vi hade nämligen satt på musik så att det hördes ut till oss. Sedan gjorde jag och A choklad muffins och bjöd J och T. men jag var inte så sugen, så jag tog bara en. Sen så satte vi oss alla ner och spelade lite kort och sådant till 4 på eftermiddagen, och då packade jag min väska och vi tog bort alla sängar och täcken. Så jag kände att jag varit ganska duktig iallafall, så då plockade jag ur och in i diskmaskinen. Sedan for jag till pappa. Och nu sitter jag här, vi har ätit lite tårta och firat min lillasyster som fyllt 10 år i veckan. Nu är att gå och duscha ett måste, för jag ser ganska sliten ut.    

jag, som J säger, alltid är med på bild. Hahaha lite lustigt faktiskt.

Lite smått och gott som vi hade under kvällen.


våran lilla utflykt på studsmattan.
  /Yonna


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0