Torsdag 23 december...

Torsdag, dagen innan julafton... Har ingen julkänsla alls i år, vill inte ha julen, tycker den är så fruktansvärt onödig. Istället för jullov så kan man ha vinterlov, så som man har sommarlov. Det är väl inge speciellt med julen? 



Igår innan jag somna hann jag slå på harry potter, men somna efter 12 minuter. Så när jag vaknade imorse kollade jag klart den. Nu ska jag gå upp och fika, men först ta på mig nå vettiga kläder, man vet aldrig vem som är på besök. Sen blir det duschen, och efter det ska jag fråga om jag och storasyster ska åka på stan en sväng och handla en julklapp.

Igår for elina hem vid 4, och jag och ellinor fortsatte göra ingenting tills klockan blev 8 eller nått liknande. Då for vi till mbgt och var med nicke. Därifrån for vi ut. Har varit ute och blivit ganska så blöt, inte så bra att ha tygskor på sig. Men det var roligt iallafall, och juste nu kom jag på att jag har inte bara en utan två godispåsar i min jacka samt en choklad! Men tyvärr kan jag bara ta en, eftersom den andra är en viss ellinors som glömde den igår när hon for hem...




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0