Facebookholic...?

Har tagit mitt förnuft till fånga och en gång för alla raderat mig från Bilddagboken, är verkligen jätte less på den! Har ju facebook och bloggen. Behöver inte en till sån där onödig sida som man alltid hade när man var mindre. Jag minns när jag var medlem i Kamrat, och Lunarstorm... ojojoj, Lunarstorm, fattade inte ett piss av den sidan så jag drog lika fort som vinden. Nu är jag bara aktiv på Facebook, och bloggen (fast man kan ju inte kalla det aktivt det jag gör här på bloggen). Känner att Facebook är en sån där sida som bara kommer utvecklas och utvecklas, kommer aldrig släppa taget om den! Känner att jag inte hade klarat mig utan Facebook, okej, det kanske låter hemskt men så är det. Hade varit en sån där utböling som inte vet ett piss om folk och saker som händer, hade blivit någon av de mest osociala människorna i världen. Men sanningen är ju den att man kan ju inte vara vän med alla, vissa är internet-vänner bara och vissa är "riktiga" vänner som man träffar på fritiden eller i skolan/jobbet, så man kanske behöver internet för att kommunicera.. hemskt men sant, så är det för vissa. Tänk att man kan vara beroende av en internet sajt... Facebook. För vissa kan det vara som morgonkaffe, ni vet de som är beroende av kaffe, de dricker kaffe hela tiden.. nu har det blivit så med Facebook.

Velade bara fördriva tiden lite, hoppas man förstår vad jag försöker komma fram till.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0