11 NOVEMBER 2010

Är hemma hos elina nu efter en normal dag med skola och middag. Ska väl hitta på något med ellinor snart för elina skulle göra något läste jag nu på ellis blogg. Idag i skolan har vi kollat en teater, den sög..... Höll på att somna. Sen gick vi flera stycken på mds och åt, sen gick vi fyra till nyfiket och fikade... Sen bar det av till skolan för lucia träning. Imorgon blir det att åka på studiebesök till lkab, hela dagen försvinner dit. Sen blir det helg och dags att packa lite saker! Sen umgås umgås umgås med mina vänner som jag sen inte kommer kunna träffa på en hel vecka, lite mer... för att vi ska till luleå på prao, jag och ellinor. Vi har bokat tåg och allting! :) Snart är det söndag!!! Ser riktigt framemot veckan.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0