Hush

Jag orkar ingenting, orkar inte skolan, orkar inte träningarna, orkar inte plugga, orkar inte bråka, orkar inte vara snäll, orkar inte röra på mig, orkar inte vakna, orkar inte sova & orkar inte umgås med fler än en/två personer. Vad är det med mig nuförtiden? Varför har det blivit såhär? Har jag hamnat i en form av svacka? Där det bara finns ensamhet? Hoppas det försvinner snart, för i skolan är allt bara skit, orkar inte följa med på lektionerna knappt för allt är bara bajs då. Och när jag väl kommer hem orkar jag inte plugga fastän jag vet att jag får svindåligt på proven annars. Vet inte vad jag ska göra härnäst, och det blir ju inte bättre av att jag är sjuk helatiden.. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0