But as long as i got you, i'll be alright

Sitter och fryser som fan, vet inte om det beror på min förkylning som sakta men säkert tynar bort eller om det är pga att det är svinkallt i hela huset? Vet inte vad, men det beror väl på båda antar jag. Idag i skolan var jag inte alls på humör, kändes riktigt jobbigt att vara där idag.

Vet inte vad det är med andra människor jag inte känner, blir bara så irriterad på deras sätt att vara. Helst såna som är så snobbiga och försöker göra att alla ska se dem.. Men det är väl bara deras sätt att vara, liksom mitt sätt är att alltid vara glad. Men det måste vara riktigt jobbigt för dem att gå runt och vara kaxiga hela tiden. Men de lyckas ju med det de vill, de går aldrig osynlig.

Ikväll vet jag inte vad jag ska göra, ska väl plugga lite no och sen kanske hitta på något med någon? Brukade alltid ha mina onsdagskvällar fullspeckade förut, så känns lite sjuk att inte veta vad man ska hitta på.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0