Cause I was in the cold

Ligger i sängen nu och ska snart slå på en film, tror det blir toy story 3 som jag aldrig hann se klart för att jag somnade för någon vecka sen. Imorgon kanske det blir skola, hade behövt åka dit för har ett matteprov men känns inte speciellt kul att åka dit om det är iskallt ute och plus att min kusin kommer imorgon så hade velat vara hemma och umgås lite med henne också. Samt göra henne sällskap här, så hon slipper vara själv med alla gamlingar ;) Dvs mamma & krister. 

Sen kanske det blir att umgås med ellinor, kanske elina? Skulle tro det. Nej nu ska jag slå på en film och bara njuta i mitt lagomt svala rum (jag kom på att man kan sänka elementet!!).


Har jag sagt hur mycket jag saknar luleå och hur mycket jag vill tillbaka till min praoplats?? Kanske inte, men nu vet ni....... ♥♥♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0