En helt vanlig tisdagskväll

Har tillbringat min tisdagskväll hos ellinor med te, plugg, kameran, icy tower & desperata hemmafruar. En ganska så härligt tisdag. Synd bara att det är onsdag imorgon, då kommer jag inte få så mycket tid till annat, eftersom vi har prov på både torsdag och fredag samt en redovisning på fredag som jag inte ens börjar på.. Lyckat yonna! Nej nu ska jag slå på några fina låtar, inte tänka alltför mycket på det som kretsar i mitt huvud hela jävla tiden & ta fram no boken i hopp om lite seriösare pluggning. Sen ska jag sova. Och förresten, nämnde jag att det är onsdag imorgon? Jo det gjorde jag, men det är ganska bra ändå... på sitt sätt liksom. För efter onsdagen går dagarna så himla snabba fastän det är de längsta dagarna i skolan...




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0