Fredagsmys hos pappa

Sitter i min ensamhet och trycker i mig popcorn och läsk, tragiskt.. Pappa är där nere och jag sitter här framför tvn och väntar tills klockan blir åtta så man får kolla idol. Kul att man fick veta först nu att några av mina vänner befinner sig i samma by som jag......................... Men nu orkar jag inte fara någonstans för det snöar och är jättekallt ute.. Ni får väl skylla er själv ;) Då umgås jag med pappa istället.

Idag har jag varit i gve ett tag med papi och fikade samt släppte av lillasyster på tågstation. Men nu sitter man här igen i byn, har även hunnit bli bjuden på köttsoppa hos fammo & faffa.

Imorgon blir det mys hela dagen, eller iallafall kvällen, med ellinor och elina! Blir att sleepa där över natten, det är halloween och vi har huset för oss själva.. Partyparty? Nä det blir det inte. Bara massa mys. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0