Julmys

Egentligen gillar jag inte julen, men den är ganska mysig. Tycker det bara är jobbigt att ta fram och ta bort allt julpynt men när det väl är klart är det ganska fint ändå. Men det ska inte vara för mycket julpynt, så jag har bara en julstjärna iår. Men det blir mysigt ändå på något sätt.. när man tänt några ljus, städat och bäddat sängen & lyssnar på fin musik.. Det blir lite julmys över det hela.

Idag har jag då somsagt städat, och med städat menar jag riktigt storstädat som i dammtorkat/dammsugit/bäddat/plockat undan etc. Det vart riktigt fint måste jag då säga. Det enda jag inte gjort än är plockat ur garderoben och packat upp väskan från prao-veckan i luleå. Men det kan jag inte göra förrän jag rensat garderoben, för nu ligger allt hullerombuller. Och så har jag satt upp julstjärnan samt tänt ljusen som stått här som bara dekoration ända sen vi flyttade hit.

Nu är det inte länge kvar till julen, och det betyder att det är ännu närmare till min födelsedag då! Snart blir jag sextoooooooon!!!!!!! Då ska jag fan i mig börja övningsköra på en gång och ta skoterkortet direkt! :) Oj det här blev ett långt inlägg, flitig du var som läste ända hit. Nu slänger jag in en bild på hur mys jag har det nu.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0