Min mamma & pappa

Förlåt att jag är dålig på att visa mina känslor för er i verkligheten.. Vet inte varför jag har jobbigt med att krama någon eller säga att jag älskar någon.. Allt blir så komplicerat om man ska vara överdramatisk helatiden.. Gillar inte att få komplimanger, det är nog bland det värsta som finns. Hur kan det ha blivit så? Är det nå fel på mig då eller? Det skulle förklara så mycket.. 

Men nu babblade jag bort det här inlägget också som bara skulle handla om er två... Men det jag vela få sagt var att ni är underbara och vet inte vad jag skulle gjort utan er... Förlåt för att jag inte visar det i verkligheten.


Kommentarer
Mamma

Vad du än gör så älskar jag dig raraste du! Kram hjärtat, och komplimanger får du lära dig att ta, det kommer jag aldrig att sluta ge :)



Puss!

2010-11-24 @ 18:32:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0