We're smiling but we're close to tears

Sitter med mina fottishorts och taggar träning, ser framemot den som bara den! Det blir första på mer än en månad! Men hoppas man inte märker min dåliga kondis alltför väl... Nu ska jag fixa lite här, leta fram mina innefotbolls skor och tagga träning. Synd bara att den bara är 45 min.

Idag for jag till gympan, men blev så jäkla yr och plus att jag är sjuk, så jag åkte hem efter den lektionen. Men imorgon tror jag eller rättaresagt hoppas jag att jag kan gå till skolan. Jobbigt att sitta hemma när alla andra är på jobbet/skolan. Ser iallafall inte framemot matten imorgon, om det inte blir någon förändring kommer jag sakta men säkert tyna bort.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0