You were addictive

Idag har jag varit till skolan!!!!! Det är ju en positiv sak om idag iallafall. Jag måste bara tillägga att jag har världens finaste vänner i skolan, synd bara att vi inte umgås så ofta på fritiden..Men tack iallafall för att ni alltid är så glada, man kan verkligen inte sluta ha kul i eran närvaro :) Efter skolan hade jag utv-samtal, det gick ju som det gick.. Sen har jag bara snackat lite deeptalk med en kompis och även fattat ett stort beslut.. Hoppas nu jag bara inte ångrar mig alltför mycket.. Ångra mig vet jag att jag kommer göra, men det får jag bara leva med. Även om det verkar tungt nu så kommer allt bli så mycket bättre sen.

Nu på kvällskvisten var det tänkt att jag skulle hitta på något och bara prata ut med min vän, men det kanske bara är vad jag fått för mig, för så vart det då inte.. Men tur då att några andra kom och rädda min kväll. Har varit med sandra & julia. Vi for till ellinor i hopp om att rädda henne, på sätt och vis räddade vi henne lite ändå fastän det inte gick efter planerna. Sen har vi bara gosat i sängen framför greys och välkommen åter.

Imorgon blir det skola, vi ska kolla någon teater på blå forell och så ska vi träna till lucia för första gången! Kommer säkert få värsta uppdraget.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0