I'm not that little girl anymore.

Jag gråter aldrig nåmer, är det bra eller dåligt? Förut kunde man ju börja gråta för vad som helst känns det som. Men nu vet jag inte ens sist jag grät, en månad sen? ett år? Vem vet. Det är ju bra att man inte gråter, för om man gråter är man ju alltså ledsen. Men om man inte gråter, betyder det att man stänger inne alla saker man egentligen bara vill gråta till? Vet faktiskt inte nåmer, jag känner mig lycklig. Men är jag lycklig? Har nästan tappat alla mina gamla vänner och skaffat nya, men jag menar inte att mina nya vänner inte är världens bästa utan jag menar bara att är det meningen att man ska göra så? Betyder det att jag inte var lycklig förut? 

Men det enda jag vet säkert är att jag är lycklig precis som det är just nu. 

Men nu måste jag iallafall sova, godnatt. Kan skriva imorgon om vad jag sysslat med idag.




Kommentarer
Evve

vi har inte umgåtts på svinlänge :( jag vet inte om man ska skaffa sig nya vänner, men jag vet att jag även vill umgås med de gamla <3

2010-10-14 @ 15:51:32
URL: http://sarahevelina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0