Choose

Nu är man hemma, dagen började med skola. När det var hål for jag, elina, sara, danne & gustav till max där han och erik var. De hade gjort plättar så vi for dit och åt, då kom johannes. När vi hade käkat upp skulle jag akrobatera, men det slutade med att jag ramlade pladask på ryggen och fick en hårtuss avsliten... 

Efter det for vi tillbaka till skolan, hade någon lektion sen for jag, e, s, d & g till elina och gjorde kladdkaka. Den tog slut och sen for vi till skolan igen. Har gått ända till fyra idag, jobbigt jobbigt! Hade iallafall enormt kul på spanskan, vi är värsta sköna gänget där... :) hihi

När man kom hem började man fixa lite och när klockan närmade sig sex for jag ut med benjamin och emilio. Vi for till johan som fyller år idag! Dit kom jonne också. Vi for ut efter ett tag och bara pratade och frös. Nu är jag hemma, ska kolla en film sen sova. Imorgon blir det en till jobbig dag! Godnatt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0