I should'd cheated

Igår var jag först med ellinor, vi for på coop och träffade danne, johan, erica och frida. Samt syster och emelie. Så vart där ett tag. Innan det hade vi varit på gojan och köpt lite godis. Efter vi hade varit på coop for vi hem till henne. Vid kvart i tio for jag hem. Klockan tio kom benna och filla och hämta mig, vi körde bilkurragömma mot danne, johan, frida och erica. Efter det for vi hem till filla och kolla film. När den var slut satte vi på en till men vart så trött så for hem istället.

Idag har jag jobbat på fiket till gmff's match med laget, de vann med 5-1, härligt! Nu vet jag inte vad jag ska göra, får se vad kvällen har att erbjuda. Imorgon blir det iallafall att antingen spela på matchen eller kolla på.. beroende på hur jag mår.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0