Otursdag

Idag var nog min otursdag tror jag... det började med att vi kom försent till skolan, och då glömde jag boken ute i moppen. Så fick gå och hämta den. Sen när vi var vid no'n kom jag på att jag hade glömt penna och sudd, så fick gå tillbaka och hämta. Sen resten av skoldagen har jag kommit försent varje lektion och efter skolan har jag hunnit med att nästan krocka, men hann få stopp en meter från bilen, haha. När jag kom till elli på kvällen när jag skjutsade hem henne släppte jag moppen (den var igång, men på sidostödet) och då helt plötsligt körde den iväg av sig själv och tippade. Men hann stoppa den med benet, så kommer nog få ett blåmärke haha. Det enda vi gjort idag är skrattat ;)

Idag har jag och elli först pluggat lite och bara tagit det lugnt hos henne tills det var kväll. Då for vi till coop i hopp om att få köpa ben & jerry's men det fanns inte så vi köpte annan glass istället. Då ringde vi johan och for till han, för trodde dom var påväg hem från vars dom nu var, men det visade sig att dom inte var det. Så när vi var hos han så ringde vi till han och då var dom flera km från hemmet, så vi börjar gå och möta dom, men då går vi fel och springer runt som galningar på andras gårdar och i skogen (för det var så kallt). Tror jag nästan förfryst mina ben, dom är fortfarande röda :(. När vi väl kom till johan så satt vi bara under täcket och värmde oss och när det var dags att fara hem igen sa vi adjö. 

Imorgon ska vi vara på sjöpen så ska sova nu, godnatt :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0