Svar på frågestund

Orkar inte vänta längre, nu kommer de.

Vem är din absoluta bästa vän (bara en)? Har några stycken faktiskt, så kan inte riktigt välja.. Sandra är som en syster för mig, min andra halva.. En som jag säger allt till. Men även benjamin är min bästavän, säger allt till han också. Finns inget jag inte törs säga till han. Detsamma gäller ellinor, elina & sara.. berättar allt som händer och delar med mig av alla mina hemligheter till dem. Kan inte välja bara en, för jag har inte bara en.. har fem faktiskt.. Vilken tur jag har ;)

Vem gillar du? Tycker det här var en personlig fråga, har du tänkt att jag ska svara på den frågan här på bloggen eller vad? Om vi nu säger att jag verkligen gillar någon person i fråga, men inte sagt det till den personen skulle jag verkligen skrivit det här? Vilket bra sätt att få veta det då, eller vad tycker du? Så tänker varken säga ja eller nej, vet att många skulle börja misstänka saker i vilket fall.

Vad vill du bli när du blir stor?
Jag vet faktiskt inte, har ingen aning. Ska iallafall gå gymnasiet här som det ser ut nu, sen ska jag läsa vidare någonannanstans. Så har inga speciella planer för mig ännu.

Hur har du gjort din blogg? Egen design? Jag har först valt en färdig design, sedan börjat göra om den. Ändrat utseénde, färger, text, rubriker ja allt sånt. Svårt att förklara.

Är du oskuld?
Är du verkligen så nyfiken? Tänker inte svara på det.

När ska du acceptera vänförfrågan på msn? Aldrig.

Om du skulle åka till en öde ö och fick ta med dig tre saker och tre personer, vad/vilka skulle det vara? Säg varför. Hade tagit med mig benna, elina & sandra tror jag.. Alla har sina olika specialiteter och är lika fina kompisar.. Hade varit riktigt kul att ha med dem ;) fest på ön varje kväll. Och sen hade jag tagit med mig en kniv som man kan försvara sig, massor med mat och tändstickor så man kan käka & sist men inte minst en båt så man kan ta sig hem när det roliga är över :D

När ska du inse att du ska söka till idol nästa år?! Jadu, det vet jag inte ;) Hihi


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0