Två nya kategorier!

Det blev "Deeptalk" och "Horoskop". Eftersom jag känner att det hade varit roligt om jag ibland la upp mitt horoskop, brukar läsa men aldrig visa er. Och det blev deeptalk eftersom man ibland måste prata ut och bara skriva om känslor och livet.

Kom nyss hem efter att ha varit med jonne, jennifer, jesper, benna, mia och någon robin. Har kollat idol och slumrat lite hit och dit.

Nu ska jag slå på Shutters Island eftersom jag aldrig hann se den igår och sen sova till det! Kommer sova som en stock! Och kan ju glädja mig med att jag inte har något mer att plugga på den här veckan!!!!! Samt att jag vet vad jag ska ta på mig imorgon och det betyder att jag får sova en halvtimme längre ungefär ;), GLÄDJE.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0