USCH

För skolan och allt! Känner mig riktigt stressad och sur just nu! Borde aldrig farit till skolan idag.

Dagen började med att jag vaknade och hade svinont i mitt högra knä, så stannade hemma från gympan. När jag kom till skolan var det bestämt att vi skulle baka men tydligen så ljuger alla på skolan så det blev inget med det. Har fått halta runt överallt idag känns det som. Och dagen blev ju inte bättre när vi kom på matten, då började våran lärare skrika åt oss och säga att vi bara ljuger och snackar skit till rektorn. Så det hela slutade med att vi blev utskickade, så gick och jobbade i rolles klass istället. Efter det har jag varit sur, sur på allt och alla. Har prov i allt och hinner inte både plugga och vara med mina vänner. 

Känner inte alls för att gå till skolan imorgon ifall jag har ont i benet då också.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0