Yonna, jag älskar dig mest av allt

Helt ärligt vet jag inte vad jag hade gjort utan dig, du är min andra halva ♥
Du är min andra halva, min bääääästavän, min livslust och den bästa som finns. Förstå vad tråkigt allt hade varit utan dig, jag har alltid så himla roligt med dig! Och i byn, där hade jag dött om inte du hade funnits. Du gör mig alltid på strålande humör & livet är värt att leva när man har dig. Du stöttar och finns alltid där. Vem har inte småtjafs? Det hör ju lixom till, men det är inte ofta det.. Har kännt dig i snart 2 år. Fast egentligen har jag kännt dig nästan hela mitt liv. Du är världens bästa släkting ♥ Ingen kommer någonsin kunna ta din plats i mitt hjärta. Du är som en syster för mig & jag kommer aldrig släppa taget om dig.



/ Du vet vem



Kommentarer
sandra

hihi <3

2010-09-22 @ 17:44:33
URL: http://sandraking.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0