Bastu och nattbesök

Igår cyklade jag och Elina i regnet flera mil bara för att vi skulle och hälsa på Sara som fyller år. Och när vi väl var där så hoppade jag och hon i bastun med tre pojkar. När vi skulle hem så cyklade vi förbi coop och träffa nå kåmpisar osv osv. Sen cykla vi hemåt. Väl hemma blev de att dra av sig alla genomblöta kläder och hoppas på att man inte blir sjuk. En halvtimme senare kommer två grabbar och dom valde att fara hem först halv åtta imorse. Vi har haft de urmysigt och askul. Behövde verkligen dethär, för det kanske var sista gången innan jag flyttar och allt blir annorlunda.. Så när jag väl somna så vakna jag vid ganska nyss av att A ringde. Nu ska jag antingen dra på en film eller hoppa i duschen och vänta på att klockan blir närmare två. För ska nämligen umgås med Simon idag, en till "sista gång" innan jag flyttar..




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0