fml

Sitter ensam ute i fiket just nu och skolan suger. Gav kemiprovet ett försök, men stack lika snabbt som jag började. Kunde absolut ingenting, fyfan vad jag hatar kemi. Nu ska jag egentligen göra engelskan som jag ska ha redovisning på om en timme ungefär, men kan absolut ingenting om det och vet inte hur man ska göra den där jävla powerpointen. Har haft hela veckan på mig, och varje kväll har jag sagt att jag ska göra den, men har inte ens rört den. Och nu slutade det såhär, nu sitter jag verkligen de sista minutrarna och kladdar ihop något oförståeligt som jag sen kommer få dåligt betyg på. Fyfan va äcklig dag. Fick även veta om mitt betyg i samhälls, inte det bästa precis. Nog för att jag bara gått här en månad, men hatar att få dåligt betyg. Ja nu är det bara tagga att skriva en engelskaredovisning till om en timme, sen har jag en jävla engelskabok att läsa och en engelskauppsats att skriva till nästa vecka. Och en svenska redovisning att göra också. Satan. Ska gå och dö i hörnet nu.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0