20 januari 2011

Sitter på mitt golv och försöker dra ihop ett snabbt inlägg, för sen väntar sängen plus lite godis! Och såklart är Oth på på tvn, har äntligen orkat koppla in datorn i tvn!

När jag hade kollat Oth i sisådär fyra timmar så bestämde jag mig för att höra av mig till en konstig Ellinor för att umgås med henne. Så hon kom och hämta, snurra lite, sen till henne. Gjorde inte ett piss. For ut och hade svinroligt på vägen till Coop för att köpa godis, snurra lite, dog lite mer, hem och sen snubbla jag på första trappsteget in i my house så det sluta med att jag stod med huvudet på dörrmattan och dog ganska så rejält!



Sötgrötsmuffin, hehe :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0